راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..

راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..


نظرات 4 + ارسال نظر
جزیره شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

خدا رو شکر که احساس خوشبختی میکنید
انشالله که خوشبخت بمانید تا ابد

آره واقعا احساس میکنم خوشبختم...با وجودتمام مشکلات..اما من تسلیم نمیشم...دوست عزیز مرسی که سر زدی

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش

خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید . . .

ساقی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://zemestoooon.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون که وبلاگم سر زدی.

راستش من ادم سردی هستم . تنها کسی که من و درک میکرد همین بود . واسه همین دوستش داشتم چون خیبلی راحت میتونست به نیازای دیگش دست پیدا کن ه . موقعیت های زیادی داشت هم با خودم هم با دیگرا ن ولی فهمیده تر از این حرفا بود .
واسه همین فهمیدم عشق اون هم الکی نبود و من و واسه این چیزا نمیخواست .
ممنون از بابت مطالب زیبای وبلاگت.

به هرحال گلم اگه ۱نفر واقعا آدمو دوسش داشته باشه اشک چشماشو انقدر در نمیاره..ساقی جونم پسری که آدمو بخواد اولین کاری که میکنه اینه که از آدم خواستگاری میکنه..حرف عاشقانه باد هواست..حالام که اینقد باورش داری وبه عشقش ایمان داری دوس ندارم ناراحتت کنم اما مراقب خودت باش عزیزم ..دنیای بیرحمی داریم ..خیلی دیر آدما چهره واقعیشونو نشون میدن ..منم ۱روزی فکرمثه تو فکر میکردم اماالان نه...مرسی که اومدی ونظر دادی عشقم..تابعد

ساقی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://zemestoooon.blogsky.com

kheili kheili mamnon az babte matne fogholadei ke gozashti baram .
emroz kheili halam khobe. khoda ro shokr . omidvaram hamin jori bemonam

fars جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://fars.vxc.ir

6532021658آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد