راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..

راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..


نظرات 2 + ارسال نظر
saeid دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.grave-stone.blogsky.com

می خواهم برگردم به روزهای کودکی
آن زمان ها که :
* پدر تنها قهرمان بود.
* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد.
*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود.
*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند.
*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود.
* و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...


سلام
ممنون که سرزدین!
بازم منتظر هستم لبته اگه غمه وبلاگم دلتونو نزنه!

سلام ..من امروز کارمو از دست دادم فقط به خاطر اینکه حاضر نشدم تن به خواسته بی شرمانه کارفرمام بدم ...اولش بغض کردم حتی گریه ام کردم اما بعدش دوباره به زندگی و اتفاقات بدش خندیدم ..میدونی چرا؟ واسه اینکه به دنیا ثابت کنم شکست برای من معنایی نداره وقتی که برای خدا قدم برمیداری در هر صورت برنده هستی ...سعید جان من تورو نمیشناسم امابه عنوان خواهرمیگم اگر دربرابر سختیهای زندگی از خودت ضعف نشون بدی زمینت میزنه ..پس قوی باش مثله ۱کوه محکم باش حتی در بدترین شرایط بخند نذار که روزگار فکر کنه تو قربانی بعدی هستی...ممنون از نظرت

نوشیروانی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://babol2011.blogfa.com

سلام -ممنونم که بهم سرزدی !!
مطالبتونو خوندم -خیلی جالب بود
لذت بردم!!
موفق باشید.خدانگهدارتون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد