راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..

راهی به سوی خوشبختتتتتی

اگه غمگینی اگه دنبال آرامشی اگه افسرده ای اگه دلت گرفته اگه دلت شکسته اگه تنهایی اگه غصه هات اندازه دنیاست بیا تو..

خانوم خوشگله بخون

تاکی میخوای قشنگیاتو به نمایش بذاری تاکی میخوای باغرور تو کوچه وخیابونا قدم برداری ودلتوبه چندتا متلک خوش کنی واعتماد به نفس کاذبت رشدکنه  ..دنبال چی هستی ؟جلب توجه جنس مخالف؟کم نیاری از بقیه دخترا؟بگی منم باکلاسم ؟...
تاکی جوانی؟میخوام ازخودت بپرسی این خوشگلی وطراوتت تا کی دوام داره؟10سال...20سال 40 سال؟آخرش که پیر میشی؟اونوقت هرچقدرم که خوشگل باشی دیگه هیچکی تو روت نگام نمیکنه
دماغ عمل کنی ووگونه بذاری ووابرو تاتووووکنی ووو  بیفایده اس..
چقدر ترحم انگیزه که پسرا به خاطر اندامت بهت توجه کنن وقلب ورحتو به بازی بگیرن مگه نه..تقصیرخودته که برای زن بودن خودت ارزش قائل نشدی
حالا این به کنار مطمئنی که عمر طبیعی میکنی؟مرگ که خبرنمیکنه برو بهشت زهرا ببین چه خوشگلایی تو اوج جوانی زیر خروارها خاک خوابیدن ودارن با زبون بی زبونی به من وتو میگن یه روزی ام نوبت تو میشه وهرکسی طعم مرگ رو میچشه....
حالا با 1کوله بار گناه اون دنیا میخوای جواب خدار چی بدی هاااان؟
میخوای بگی خدایا ببخش که جوانهای مردمو آلوده گناه کردم؟
میخوای بگی خدایا من نمیدونم شهدا واسه چی جنگیدن؟
میخوای بگی خدایا ببخش منو که ازدستورت سرپیچی کردم؟
میخوای بگی خدایا ببخش منو که دل حضرت زهرا وپسر غریبش مهدی رو خون کردم؟
میخوای بگی خدایا دلم پاکه و...
مگه میشه دلی پاک باشه واین همه خطاکنه؟
تو باعث شدی مردها نسبت به همسرانشون سرد شن بنیاد خانواده ها سست شه آمار طلاق بره بالا.بچه ای بی پدریا مادربزرگ شه..دلت پاکه؟
تو باعث شدی 1پسرباایمان که میخواد آلوده گناه نشه عذاب بکشه وگفتی میخوام آزاد باشم ..دلت پاکه؟
توباعث شدی فساد تو جامعه رشد کنه وجوانی که شرایط ازدواجو نداره وبه حریم مردم تجاوز کنه...دلت پاکه؟

کسی که بخواد پاک باشه ، ظاهر و باطنش رو باید یکی کنه .
"آنان که بی قید و لاابالی اند ، ولی می گویند :« دلت پاک باشد ! » نمی دانند که پاکی دل ، در پاکی رفتار و متانت و وقار ، نمایان می شود و از دل پاک ، جز نگاه پاک برنمی آید .
از کوزه همان برون تراود که در اوست .
نمی توان پذیرفت که از کسی عفونت گناه به مشام برسد ، ولی مدّعی باشد که دلش پاک است ."

جواب خدارو بده؟؟
چی داری بگی؟ ؟ ؟
واون روزمیدونی خدا چی بهت میگه
خاموش باش هیچ عذری پذیرفته نیست





دخترچادری خوشحال باش برای اینکه...


این ماجرارو ازجایی کپی نکردم برا خودم اتفاق افتاده یه روز سوار1تاکسی شدم 1خانومه بی حجاب کنارم نشسته

 بود ...هوا خیلی گرم بود ...یه نگاه تمسخرآمیز به من انداخت وگفت:تو این گرما اشاره به چادرم کرد وگفت این چیه سرت انداختی برو چندتا کتاب بخون ..دور دنیارو بگرد به خودت میخندی دختر...منم 1لبخند زدم وبهش گفتم اتفاقا من چندتا کتاب خوندم که الان این چادر سرمه...ترجیح میدم این گرمارو تحمل کنم تا آتیش جهنمو ...خانومه دیگه
 موند چی بگه

اگه چادر سرمه واسه اینه که ارزش خودمو میدونم ..من مثله خیلیا لعنت فرشته ها دنبالم نیست ..خدا باخشم نگام نمیکنه...دل امام زمانمو با بدحجابیم نمیشکنم..نگاه هوسباز پسرا براندازم نمیکنه ..من تو چادرم که سنگر شهداست میمونمو خونشونو پایمال نمیکنم دعای شهدا بدرقه زندگیمه..جوونای مردمو آلوده گناه نمیکنم وعاقبت بخیر میشم چون با چادرم این همه افتخارنصیبم میشه ... مسخره کردن بعضی ازدختراو پسرا به خاطر چادرم ناراحتم نمیکنه چون اون جوری اجر وثواب بیشتری نصیبم میشه وبه خدا نزدیکتر میشم چون بهش ثابت میکنم که چقدر دوسش دارم

چـــــــــــادُرم

آتشِ وجودتـــــــــــــــ

عطــــــــــــرِ گلستانِ ابراهیم می دهد

نمی ســــوزاند

به عــــــــروج می رساند...

کافیست عشق را لمس کنی

آن وقت است

که گرمای وجودش را

با هیچ خنکایی

با هیچ نسیمی

عوضش نمی کنی.
حیف تو نیست که با این حال وهوای قشنگ راه آسمونو گم کرده باشی
به خودت نگاه کن تا چه اندازه شبیه زهرایی؟؟




گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟

گفتم: چه می‌دانم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری!

گفت: نه!

گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!

گفت: نه!

گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی

بیشتر دوستت دارم!!

گفت: اره تقریبا نزدیک شدی!

گفتم: آها!! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!

گفت: برو بابا… دور شدی باز!

گفتم: خب خودت بگو اصلاً

گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “زهرا س” ست،

خواستم کمی شبیه “زهرا س ” باشم تا بیشتر دوستم داشته باشد...!

 

*یا فاطمه الزهرا....*



زینب جان!

شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما بی"حسین " شدن تو بود!

و شرمنده تر آنکه ، تو بی" حسین" بمانی و ما حسینی نباشیم!


والپیپر 
مذهبی ، والپیپر اهل بیت ، والپیپرحضرت زینب ، والپیپرحضرت زینب کبری، 
والپیپر ام المصائب


اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

 

توصیه ای که به خواهران دارم این است که اگر می خواهند خون شهیدان را پایمال نکنند، حجاب خود را حفظ کنند.

شهید آبیاران

از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، زیرا که حجاب خون بهای شهیدان است.

شهید علی روحی نجفی

شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوی معنویت و صفا می کشاند.

شهید علی رضاییان

خواهرانم مبادا حجابتان را فراموش کنید، چون ما سربازان به خاطر حجاب و حفظ مملکت و دین با دشمن می جنگیم.

 

خواهر جان حجابت را حفظ کن تا جزو یاران خدا باشی اگر می خواهی در دنیا سرافراز شوی حجابت را حفظ کن.

شهید داود عبداللهی

خواهرم، محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادر سیاهتان و تقوایتان می کشید.

شهید عبدا... محمودی

به خواهرانم بگو که اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و همیشه حجاب خود را حفظ کنند چون ما برای ناموس می جنگیم.

شهید نادر علی اکبرنژاد


 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد